.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندرن :
70 درصد دستگیر شدگان اغتشاشات مازندران مصرف مواد مخدر صنعتی داشتند/ برخی از مدیران چشم خویش را به روی این واقعیت‌ها بسته‌اند
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت: 70 درصد دستگیرشدگان اغتشاشات در مازندران مصرف مواد مخدر صنعتی داشتند.
70 درصد دستگیر شدگان اغتشاشات مازندران مصرف مواد مخدر صنعتی داشتند/ برخی از مدیران چشم خویش را به روی این واقعیت‌ها بسته‌اند

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمود حسینی‌پور عصر روز گذشته در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران، اظهار کرد: در بحث مواد مخدر با ایده‌آل‌ها فاصله داریم اما موفقیت‌های هم به دست آوردیم.

 

وی گفت: برای ساماندهی این حوزه نیاز به توجه جدی و بنیادین داریم که زمینه سال تحول شود.

 

استاندار مازندران با اشاره به تنوعی که در تولید مواد مخدر وجود دارد، افزود: همزمان با تولیدات مختلف این مواد تعداد مصرف‌کنندگان مواد هم بیشتر شده و بخشی از افراد بیشتری را در نسل جوان، نوجوان و دانش‌آموزان درگیر کرده است.

 

حسینی‌پور اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر ۷۰ درصد دستگیرشدگان در مازندران مصرف مواد مخدر صنعتی داشتند.

 

وی با اعلام اینکه مواد مخدر صنعتی بزرگترین تهدید جوانان است، گفت: یکی از راهکاری رفع مشکلات و معضلات اعتیاد توجه به حوزه اشتغال است.

 

استاندار مازندران اضافه کرد: در هر سفر شهرستانی که مراجعه می‌کنم؛ عمده درخواست مردم در حوزه اشتغال است و برخی از مدیران چشم خویش را به روی این واقعیت‌ها بسته‌اند.

 

وی با اشاره به حضور برخی معتادان متجاهر در امکان عمومی استان،افزود: انتظار است متولیان امر حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند، متعادان متجاهر چهره شهر را مخدوش می‌کنند؛ حضور این افراد احساس ناامنی را به جامعه القا کرده و متولیان امر باید حساسیت ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشند.

 

حسینی‌پور با اشاره به تغییرات مدیریتی در حوزه مدیران موادمخدر،گفت: متولیان این حوزه بر مبنای ایجاد تحول در این بخش انتخاب شده و باید برنامه‌ریزی‌ها به سمت مازندران بدون متعاد تدوین شود، البته رسیدن به این نقطه نامعلوم است اما انتظار است در برنامه‌ریزی‌ها به این سمت هدف گذاری شود.

 

وی با اعلام اینکه همه دستگاه‌ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر مسؤول هستند، افزود: همه مدیران و متولیان در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید برنامه داشته باشند یا اینکه در این راه در کنار متولیان امر قرار گیرند.

 

استاندار مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن این استان،گفت: نباید هیچ گردشگری در این استان احساس ناامنی از وجود معتادان متجاهر داشته باشد.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه درمان معتادان به مواد مخدر،اظهار کرد: درمان بخشی از کار است پیش از درمان باید در حوزه پیشگیری قوی‌تر عمل کنیم.

 

حسینی‌پور خواستار آسیب‌شناسی جدی نسبت به مصرف مواد مخدر در بین دانش‌آموزان و دانشجویان شد و افزود: در این حوزه بررسی‌ها باید جدی‌تر و بر پایه علمی باشد، امروز همه ما در برابر خانواده‌ها مسؤول هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عبدالله 30 مهر 1401
از جمله خود شما آقای استاندار !!!
هفته ورزش در بلاتکلیفی محض پشت سر قرار دادید و حتی یک برنامه را هم شرکت نفرمودید تا دل جوانان ورزشکار خوش باشد ، در این یاس و نامیدی اگر از همین جوانان در اعتراض به شما به خیابان بیاید باید هم متهم به .... گردد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.556 seconds.